Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JoKeR
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:01, 04 Maj 2008 Temat postu: LOGICZNE |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
jak ktos to rozkmini to niech tu napisze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
8i3dr0n
First Sergeant
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:24, 04 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
może dojdziemy do czegoś razem
ja parę rzeczy rozwiązałem
ale nie wiem jak odkorkować butelkę, albo co zrobić z zegarem
liczby x2 które znajdziesz w pokoju wpisuje sie na szafce, na dole, ale nic sie nie dzieje, próbowałem różnych kombinacji...
no to może od początku:
z przodu, gdy zaczynasz
- biorę kieliszek, chyba do szampana z półki przed oczami
- po lewej stronie na górze półki jest szkatułka z rybą i 16 przyciskami, narazie nie odkryłem do czego.
- z szuflady po lewej wyjmuję kawałek śrubokręta
- w koszu i za pufą są losowe numerki, ja tym razem w koszu mam 41
Idąc w prawo, bo w lewo się nie da :
- pod lewą pufą na kanapie znajduję jakiś dyngs, chyba korba do czegoś [może to być klamka
- po obu stronach kanapa jest przykręcona do ściany, może tam jest wyjście? odkręcić narazie tego sie nie da
- obrazek nad kanapą przekręca się w różne strony, ale nie wiem co to narazie daje
Kolejna wycieczka w prawo:
- za pufą widnieje numerek, u mnie tym razem 50
- teraz biurko z książkami. 1 po prawej ukrywa jakiś scyzoryk, albo coś, w każdym razie jest złożone i nie wiem do czego służy. 2 książka po lewej ukrywa rysunek, który jest naddarty, on przyda się później
- a jednak, ten 'scyzoryk, to korkociąg, już wiem jak otworzyć butelkę xD hehehe
- prawa strona biurka. Pod warcabami nic nie ma, ale gdy podniesiemy miskę z lewej można otworzyć szufladę 1 od góry. Zabieramy z niej kukiełkę
- szuflada na samym dole kryje kompas, który przyda nam się później
- Lewa strona komody. Przy samym rogu pokoju znajdziemy karteczkę, tę której brakuje w książce. Widać na niej kukiełkę, którą ustawiamy tak jak na obrazku i klikamy na jej głowę. dostajemy głowę z kluczem, która przyda nam się później.
- lecimy dalej. szafki na dole nie chcą się otworzyć.
- wyżej jest półka z ozdobami. Żadnej nie da się podnieść, ale pod srebrną żabą są wkręty w półce, co znaczy, że można ją zdjąć, gdy je odkręcimy, a do tego potrzeba nam końcówki śrubokręta nie wiadomo gdzie schowanej. Na samym wierzchu jest jakiś przedmiot z bolcami, które można wklikiwać w różnej kombinacji, narazie nie wiem do czego.
Idziemy dalej:
- półka z kwiatkami, na której nic nie widać, póki nie zgasimy światła [po lewej stronie, w ścianie]. Na końcu półki znajdujemy karteczkę, która jest naszym pomocnikiem w zabawie kompasem. Jak już wiadomo, na biurku leżała mapa, na której było widać różę wiatrów z kierunkami po angielsku [N S W E], co mi nasunęło na myśl, że ten kompas w szufladzie służy do czegoś, co jest z tym związane, a karteczka z napisem newsense, jest tego dowodem, bo wyraz składa się tylko z tych liter - n s w e ale po kolei.
Brniemy dalej i wracamy do biurka.
- by otworzyć prawą szufladę, potrzeba nam klucza, którym jest owa głowa kukiełki [ale mi sie rymło]. Znajdujemy w niej pudełko, o bliżej nieokreślonym działaniu, można zajrzeć w kamyk na środku lub ją otworzyć.
Idziemy dalej, do machoniowej komody i naszego kompasu w dolnej szufladzie.
- w kompasie wklikujemy: 'n e w s e n s e' biorąc pod uwagę kierunki na mapie, gdy zrobimy to prawidłowo otrzymujemy klucz, jak się okazuje, do szafki po prawej stronie, od tej właśnie szuflady.
- klikamy kluczem na szafkę i wyjmujemy ze środka butelczynę, zakorkowaną, którą zapewne da się otworzyć, choć nie wiedziałem jak
- klikamy na butelkę, by ją obejrzeć i używamy korkociągu, by ją otworzyć.
- by wylać zawartość używamy kieliszka znalezionego wcześniej, coś wpadło do środka, okazuje się, że jest to szklana kulka i chyba wiem do czego się przyda, kieliszek znika.
- wkładając kulkę do środka tego brązowego pudełka i zamykając go, uzyskujemy szyfr - klucz [patrząc tak jakby do środka]. U mnie jest to: trójkąt + kwadrat x kółko. Hmmm czyli jakieś działanie matematyczne, nie wiem do czego.
i tu moja wiedza się kończy.
z tym trójkątem kółkiem i kwadratem kminiłem, najbardziej prawdopodobne wydaje mi się wyciśnięcie ich kombinacji na zegarze, ale nie wiem w jaki sposób, może Ty coś wymyślisz
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 8i3dr0n dnia Nie 15:35, 04 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JoKeR
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:41, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
zawziąłem sie zeby przejsc i przeszedlem , ale powiem wam ze trzeba sie naprawde mooooocno naglowkowac... lubie takie gierki , mozg mi sie zagrzal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
8i3dr0n
First Sergeant
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:57, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Co Ty mówisz
daj jakąś wskazówkę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
+De4d-_-b;
Administrator
Dołączył: 02 Kwi 2008
Posty: 1176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 21:05, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
głupio się przyznać, ale...
Mimo to, że bardzo fajna gierka zagrałem w nią raz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JoKeR
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:12, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
w ktorym momencie utknałes?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
8i3dr0n
First Sergeant
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:36, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
tam gdzie w poście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JoKeR
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 1:14, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
spisz sobie te cyfry w tych figurach , podejrzyj kamyk w tym pudelku koncowka srobokreta wisi na scianie a'la zegar ... nie bede ci zbytnio ulatwial narazie tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
8i3dr0n
First Sergeant
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:35, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
"spisz sobie te cyfry w tych figurach"
tylko ja w nich nic nie widzę
końcówka śrubokręta to wskazówka, ale ni chu nie wiem jak ją zdjąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JoKeR
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:40, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
figura w koszu, na scianie , za "pufą" ...
zegar 1,4,5,7,10
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
8i3dr0n
First Sergeant
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:37, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
no to te liczby widziałem, ale tylko 2
a jest o ku*#a, jakbym wiedział że trzeba za stołem kliknąć to bym rozkminił
43+50*41=3813
ale nie działa ten kod na tej szafce z szyfrem
a w zegarze wciśnięcie tego badziewia nie daje rady
powiedz mi jak to rozkminiłeś, bo to może jest losowe, to z tym zegarem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 8i3dr0n dnia Nie 11:40, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JoKeR
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:24, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
tutaj kolego klania sie kolejnosc wykonywania zadan , masz chyba matematyke ? :p
mi wyszedl inny wynik
zegar dziala 1,4,5,7,10 to sa godziny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ToXiCdEaTh
Recruit
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Barczewo
|
Wysłany: Nie 14:47, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
moze nie zadan tylko dzialan
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JoKeR
Administrator
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:19, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
no wlasnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
8i3dr0n
First Sergeant
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:55, 18 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
...
lol fuck
ale godziny wciskałem tak jak mówisz i to nic nie daje
dało, ale nie wiem czemu, skoro pod roślinką ja mam zaznaczone całkiem inne
dobra, to tak:
mam klucz z pod obrazu, żaba na miejscu,kamyk w zegarku, mam jakieś 3 kawałki złomu
klucz wyjęty ze schowka, kanapa odsunięta
fajna gra
wyszedłem na zewnątrz, ale dałem dupy bo sie drzwi zamkły.
mam kulkę z roślinki kawał trybika zardzewiałego i zębatke która pewnie pasuje w domu, do mechanizmu.
dobra, jestem już na dole, ułożyłem obrazek, ale kurde które kulki...
a no tak, na każdej jest obrazek...
well done
dzięki, bez tej podpowiedzi z kolejnością działań, chyba bym sobie nie poradził
przeszedłem i ja :]
PS.
a widziałeś, że po przejściu, klikając w te kółka możesz oglądać ten wiatrak o różnych porach dnia?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 8i3dr0n dnia Nie 16:56, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1
|
|